اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مردم از عواید طرح سهمیه‌بندی بنزین منتفع می‌شوند/نظارت جدی بر جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها

امام جمعه کامیاران با بیان اینکه قیمت بنزین در ایران از سایر کشورها ارزان‌تر است، گفت: در سال‌های گذشته موضوع قاچاق سوخت یکی از معضلات اقتصادی کشور بوده که یکی از مزایای این طرح جلوگیری از قاچاق بنزین است.

مردم  از عواید طرح سهمیه‌بندی بنزین منتفع می‌شوند/نظارت جدی بر جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها

ماموستا توفیق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور اشاره و اظهار کرد: سهمیه‌بندی بنزین بنا به تصمیم سران قوا صورت گرفته است که البته این سهمیه‌بندی هم معایب و هم دارای محاسنی است اما در مجموع این کار بوسیله کارشناسان متخصص انجام شده است.

وی اذعان کرد: قیمت بنزین در ایران از سایر کشورها ارزان‌تر است و چون موضوع قاچاق سوخت یکی از معضلات اقتصادی کشور بشمار می‌آید، یکی از مزایای این طرح جلوگیری از قاچاق بنزین است.

امام جمعه کامیاران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده، مقرر است که درآمد حاصل از این طرح به صورت یارانه و بسته‌های حمایتی در اختیار خانوارهای فقیر و بی‌بضاعت قرار گیرد که در این طرح 18 میلیون نفر بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول